|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Luksik6
Administrator
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Posen Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Śro 20:23, 22 Lip 2009 |
|
Wiadukt kolejowy nad Cybiną
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Luksik6 dnia Czw 1:44, 30 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
xot80
Fortyfikator początkujący
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 82 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: przedpole ZwischenWerk V Bonin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Czw 2:22, 23 Lip 2009 |
|
fajne te gniazda z lampami na słupach hehe babcia mi opowiadała jak to w ciężkich czasach chodziło się na węgiel
ostatnio zauważyłem dziwną rzecz, mianowicie wiadukt nad wartą w tym samym ciągu komunikacyjnym, ma wyremontowany tylko jeden pylon, kiedy się bardziej przyjrzałem okazało się, że 2 wschodni, niczego nie podpiera. Najprawdopodobniej po wojnie kub w momencie przebudowy mostu tak skonstruowano przęsło że opiera się tylko i wyłącznie na przyczółkach i zachodnim pylonie. Ten wschodni przedstawia obraz rozpaczy i wygląda jak by miał być przygotowany do rozbiórki. Podobnie się sprawy mają z kładką techniczną, pozostałością po starym moście kolejowym, który służył przez lata jako kładka dla pieszych, pierwotnie konstrukcja jego opierała się na odwróconych łukach od dołu podpierających całą konstrukcję, w chwili obecnej most wygląda jak po zabiegu u doktora frankensteina, tzn. całe łuki zostały odcięte, a most trzyma się jedynie na kratownicy, zresztą w chwili obecnej jest zamknięty nawet dla ruchu pieszego a mógłby stanowić element najkrótszej drogi z malty na cytadelę... zresztą bardzo często go do tej roli wykorzystuję |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez xot80 dnia Czw 20:59, 06 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|